Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

ÁSZF

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, magyar  nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási  folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére  állunk. 

Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Az Eladó tevékenysége: 

A szolgáltató a weboldalon betonból készült kerítéselem és lábazati beton elemek gyártásával, kis- és  nagykereskedelmével, valamint ezen kereskedelmi tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatások  értékesítésével foglalkozik. Ilyen kapcsolódó szolgáltatás pl.: belföldi szállítás, kivitelezés 

Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a  weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az  adatkezelésekhez hozzájárul. 

Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció  során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus  szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más  személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait. 

A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető  szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. 

A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti,  vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. 

1. Hatályosság 

Jelen ÁSZF 2024. augusztus 1. napjától visszavonásig hatályos. 

Az ÁSZF minden olyan eladásra és szállításra, melyben a Betonzóna Kft. (továbbiakban: Eladó) mint  eladó, vagy szállító szerepel. 

A Vevő az Eladótól való áruk, termékek megvásárlására érdekében végrehajtott megrendeléssel  elfogadja, és magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen ÁSZF rendelkezéseit. 

A szerződés a jelen Általános Szerződési Feltételek szerint, a mindenkor érvényes és hatályos árak  alapulvételével jön létre. 

2. A szerződés létrejötte 

A Vevő az ajánlatkérési űrlap leadásával vagy az árajánlat kérésével egyidőben elfogadja a Betonzóna  Kft. ÁSZF-jében leírtakat. A szerződés az Eladó által elkészített és a Vevő számára megküldött  visszaigazolással jön létre. 

3. Megrendelés 

A Vevő szóban (személyesen vagy telefonon) vagy írásban (e-mail vagy postai úton) leadja a  megrendelését. Az Eladó erről visszaigazoló dokumentumot állít ki és küld meg a Vevő e-mail vagy  postacímére. A Eladó ezt visszavonhatatlan megrendelői nyilatkozatnak tekinti. Az Eladó  kötelezettséget vállal, hogy a megrendelés beérkeztét követően a lehető leggyorsabban, de legkésőbb  2 munkanapon belül a megrendelést valós indoklással elutasítja vagy elfogadja és visszaigazolja.  Amennyiben az Eladó által már visszaigazolt megrendelés Vevő által módosításra kerül, abban az 

esetben Eladó jogosult az általa korábban adott engedményeket figyelmen kívül hagyni és új szállítási  határidőt meghatározni. Megrendelőnek visszaigazolt, de a visszaigazolástól számított 24 órán túl  visszamondott vagy módosított megrendelést Szállító nem minden esetben tudja elfogadni.  Amennyiben a termék legyártásra került, abban az esetben a Vevő a rendelést már nem tudja  módosítani. Ebben az esetben a Vevő köteles a termék átvételére. 

A Vevő ezzel együtt nyilatkozik arról, hogy a Betonzóna Kft. telephelyén (2363 Felsőpakony, Tsz dűlő 2)  veszi át vagy az általa megadott címre kéri a megrendelt termékek kiszállítását. Abban az esetben, ha  a Vevő a megrendelt termékek kiszállítását kéri, úgy a kiszállítás pontos helyét és az átvevő személy  nevét és elérhetőségét a szállítást megelőzően kellő időben írásos formában eljuttatja az Eladó  számára. 

Az Eladó a szállítás költségét jogosult a leszállított árat megbontani és a számlán külön szállítási díjat  és termékdíjat feltüntetni. 

A rendelés megfizetésének menete: az Eladó a megrendelés visszaigazolását követően kiállít egy  díjbekérő dokumentumot. A Vevő a Betonzóna Kft. által kiállított díjbekérő dokumentumon szereplő  bankszámlájára elutalja a kért összeget vagy személyes vásárlás esetén, a telephelyen készpénzben  vagy a bank terminálon keresztül megfizeti. 

A megrendelés minden esetben az előleg megfizetésétől kezdődik. Az előleg befizetését követően az  Eladó előlegszámlát állít ki a Vevő részére. Amelyet személyen átad vagy elektronikus, postai  formában a Vevő részére megküldi. 

A megrendelés gyártása az előleg számla kiállítását követően indul. A megrendelés teljesítése ettől az  időponttól számolódik. 

4. Teljesítés 

A szállítás akkor tekintendő teljesítettnek, amikor az árut hiánytalanul, a teljesítés helyén,  Megrendelő részére igazolható módon átadták. 

A teljesítés időpontja: A megerősítő dokumentumon szereplő időpont, időintervallum vagy dátum. Az  Eladó előzetes értesítés nélkül eltérhet a teljesítés időpontjától. Az ebből keletkező károkért az  Eladóval szemben semmilyen kártérítési igény nem érvényesíthető. 

Megrendelő az átvétel során köteles tételesen (darabszám, hossz, szín, típus, bármilyen teljesítési  hiány, probléma) ellenőrzi a megrendelt árut, és köteles azonnal a problémát, teljesítésbeni eltérést  Szállító felé jelezni. A szállítólevél aláírását követően az Eladó mennyiségi és fizikai sérülésből eredő  reklamációt nem fogad el. Természetesen a garanciális igények érvényesítése ezt követően is a Vevő  rendelkezésére állnak. 

Amennyiben olyan akadály merül fel, mely akár azonnal orvosolható, a Szállító köteles a lehető  leggyorsabb módon azt megoldani, kivéve, ha probléma a Vevőtől származik, ekkor és egyéb esetben  kivizsgálás szükséges, illetve reklamációs folyamat indulhat el. 

Kivitelezéssel együtt történt rendelés esetén a teljesítés időpontja az elkészült kerítés átadásának az  időpontja. Ezzel egy időben megtörténik a végszámla kiállítása. 

4. Szállítás, személyes átvétel 

A Vevő kérheti az általa megadott címre történő termékkiszállítást, továbbá személyesen, a  Betonzóna Kft. telephelyén (2363 Felsőpakony, Tsz dűlő 2) is átveheti az elkészült terméket.

Személyes átvétel esetén az átvevő a Vevő vagy az általa megbízott, szállítást végző személy jogosult a  termék átvételére. Az átvevő az átvételkor köteles az áruk mennyiségi és minőségi ellenőrzését  elvégezni. Az átvételi lapot az ellenőrzést követően mindkét fél aláírja. Az átvételi lap aláírást  követően a Vevő nem érvényesíthet mennyiségi és fizikai sérülésből eredő reklamációt az Eladóval  szemben. 

A Vevő személyes átvétel esetén köteles olyan járművet biztosítani, melyre a megrendelt termékek  felpakolása biztonságosan lehetséges. A nem megfelelő szállítójármű esetén a megtagadhatjuk a  felpakolást. (Pl: Egy lószállítóval szeretnének 7 tonna ketone elszállítani) A biztonságos szállításhoz  szükséges eszközökről a Vevő köteles gondoskodni.(Spanifer) Az áru biztonságos és a közúti  szabályoknak megfelelően történő rögzítése a járművön minden esetben a Vevő feladata.  Amennyiben a terméket telephelyi átvétellel kerül megrendelésre, abban az esetben a nem megfelelő  szállításból eredő károkért az Eladó felelősséget nem vállal. 

Az Eladó által végzett kiszállítás esetén a Vevő az átvételt megelőzően kellő időben (legalább 3 nappal)  köteles közölni az átvételre jogosult személyek nevét. A Vevő köteles 3 nappal a szállítás előtt közölni  a szállítási cím módosítási szándékát. Leszállított termék esetében, ha a Vevő vagy megbízottja az  átvételnél az egyeztetett időpontban nincs jelen, úgy azt a Betonzóna Kft. visszaszállíttatja, majd a  szállítás költségeit a Vevőre hárítja át, aki ezt köteles megfizetni. 

A Vevő feladata az áru rendeltetésszerű szállítására alkalmas jármű számára a kiszállítás helye  megközelíthető legyen, ideértve a lerakodás feltételeit is.  

A Vevő köteles tájékoztatni az Eladót, amennyiben a kiszállítási címének megközelítése engedéllyel  (behajtás, súlykorlátozás) lehetséges. Amennyiben a Vevő ezt elmulasztja és a kiszállítás emiatt  meghiúsul, úgy az ezzel kapcsolatos költségeket az Eladó a Vevőre hárítja. 

Megrendelő köteles az áru lerakodását a szállító jármű helyszínre érkezését követő 1 (egy) órán belül  megkezdeni. Az áru lerakodásra a Vevőnek 3 óra áll rendelkezésére. Ezen felül minden megkezdett  órát Szállító jogosult a Megrendelő felé állásidő miatt kiszámlázni. Ezen esetben a Vevő minden  megkezdett óra után jogosult 10.000Ft+Áfa kiszámlázására. Megrendelő tudomásul veszi, hogy abban  az esetben ha az általa megrendelt áru lerakodása közben a Szállító birtokban levő, másik megrendelő  termékében rakodás közben kárt okoz, ezen károkért teljes kártérítési felelősséggel tartozik. 

Cégünk csak targoncával vállalja a felrakodást telephelyünkön az arra megfelelő méretű nyitott szállító  járműre. A nem megfelelő járműre (pl: zárt dobozos, tgk, személyautó belseje, keretes utánfutó) való  pakolásban nem tudunk segíteni, kérjük hozzanak magukkal segítséget. A nem megfelelő szállításból  (és pakolásból) fakadó sérülésekre az Eladó nem vállal felelősséget. 

Szállítással kapcsolatos további fontos információk: 

• Kiszállítás kizárólag munkanapokon történik (esetenként egyedi megbeszélés alapján akár  hétvégén) 

• Áruátvétel az Eladó felsőpakonyi telephelyén 9:00-15:30-ig lehetséges 

• Eladó csak adott szállítási napot és napszakot saját autóval történő fuvar esetén tud  egyeztetni a fuvarszervező általában 3 órás időintervallumot határoz a szállítás  egyeztetésekor. Pontos időpontra termék szállítása nem megoldható.  

 A termék fogadása, átvétele a Vevő feladata.

• A termék lepakolása minden esetben megrendelő feladata! Sofőrjeink a legtöbb esetben  segítséget nyújt a pakoláskor, viszont szállításkor legalább 3 további emberre van szükség a  termék lepakoláshoz. 

• Amennyiben a termék összsúlya nem haladja meg a 2 tonnát, abban az esetben a termék  szállítását nem darus autó végzi. 2 tonna feletti rendelés esetén a terméket darus autó  szállítja a helyszínre. 

• Átvételkor az esetleges sérülést, hibát vagy hiányt minden esetben jelezni kell írásban a  szállítólevélen. 

• Szállítás késedelméből eredő károkért a Vevő nem léphet fel kártérítési igénnyel. További tudnivalók darus szállítás esetén: 

• Darus autóval történő szállítás esetén a Vevő köteles a terméket átvenni. Tehát egy ember  mindenképpen szükséges a teherautó érkezésekor. Azért, hogy a terméket mennyiségileg és  minőségileg át tudja venni. 

• Amennyiben nagyon szűk a hely abban az esetben a sofőr megtagadhatja a helyszínre történő  behajtást. 

• Darus autós szállítás esetén az ár magába foglalja a lepakolás költségét. 

• A lepakoláshoz szükséges hely biztosítása a Vevő feladata. 

• Amennyiben a Vevő a terméket megközelíthetetlen helyre kéri daruzni abban az esetben a  sofőr megtagadhatja ezt az igényt. 

• Behajtási engedély intézése, minden eseten a megrendelő feladata. 

További információ a "szállítási információk" fül alatt található. A "szállítási információk" fül alatt  szereplő tartalom az ÁSZF szerves részét képzi! 

5. Áru elszállítás/Raktározása. 

Elkészült megrendeléseket telephelyünkön a termék gyártástól számítva legfeljebb két hétig tároljuk  díjmentesen. A második héttől kezdődően a szállító jogosult raktározási díj felszámítására, aminek a  mértéke az alábbiak szerint alakul: 

1. Minden vásárlónknak 2 hét áll rendelkezésére az első telefonos értesítést követően, hogy  elszállítása megrendelésben foglalt termékeit. Vevő első telefonos értesítésétől számított 2. héten  Nettó 2000 Ft/raklap/nap + ÁFA (Bruttó 2540 Ft/raklap/nap). 

2. Ha nem történik meg a megrendelés elszállítása a 3. héttől Nettó 5000 Ft/raklap/nap + ÁFA  (Bruttó 6350 Ft/raklap/nap) díj kerül felszámolásra, mint raktározási költség. 

3. Cégünk telephelyén tárolt, nem elszállított megrendelésekre/termékekre 30 nap tárolást  követően nem vállalunk garanciát! 

6. Tárolás 

A betontermékek tárolása folyamán ajánlott az alábbi javaslatokat (több éves tapasztalatainkat),  ajánlásokat figyelembe venni, hogy betoneleme sérülésmentesen kerüljön fel kerítésére,

• A betonelemeket fel, illetve lepakolása ajánlott táblánként egyesével kézi erővel, esetleges  további opció, hevederrel, spaniferrel. Lánccal, drótkötéllel a betonelemek pakolása  SZIGORÚAN TILOS! 

• A gyártást követő 3 hónapnál tovább ne tárolja a betonelemeket. 

• A betonelemek mozgatása mindig élével történjen így elkerülhető a megtörés. 

• Amennyiben később történik meg a betonelemek felhasználása, abban az esetben oldalról  nyitott fedett helyen kell elhelyezni. 

• A betonelemeket minden esetben jól látható helyen tárolják az esetleges sérülések elkerülése  végett. 

• A betonelemeket sose tárolja a talajon! Minden eseteben használjon alátétként szolgáló  faanyagot! 

• Cégünk csak targoncával vállalja a felrakodást telephelyünkön az arra megfelelő méretű  nyitott szállító járműre. A nem megfelelő járműre (pl: zárt dobozos, tgk, személyautó belseje,  keretes utánfutó) való pakolásban nem tudunk segíteni, kérjük hozzanak magukkal segítséget.  A nem megfelelő szállításból (és pakolásból) fakadó sérülésekre nem tudunk garanciát  vállalni. 

A nem megfelelő tárolás és anyagmozgatást követően a termék garanciáját elveszíti. 6. Fizetési feltételek 

A fizetés a korábban felsorolt módokon, azaz banki átutalással, készpénzfizetéssel, illetve  bankterminálon keresztül történhet az eseti megállapodásban foglaltak szerint. 

Fizetési feltételek kivétel nélkül: 50% előre utalás (előleg), 50% szállítás előtt. Amennyiben  kivitelezéssel kérik a terméket, abban az esetben a fennmaradó 50% a kerítés átvételekor fizetendő. 

Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik. 

Megfizetettnek minősül az az eseti megállapodás, melynek ellenértékét az Eladó bankszámláján  jóváírják, továbbá készpénzes fizetés esetén a Vevő a rendelés ellenértékét a pénztárban megfizeti. 

Az Eladó fenntartja a jogot arra, hogy fizetési késedelem esetén a megrendelt termékek kiszállítását  visszatartsa, mindaddig a késedelemmel érintett összeg a Vevő által megfizetésre nem kerül. 

Abban az esetben, ha az Eladó tudomására jut a Vevő hitelképességét negatívan befolyásoló tényező,  úgy az Eladó jogosult a megrendelt termékek visszatartására, míg a fizetési feltételek nem teljesülnek.  Az eladó jogosult fizetési biztosítékot kérni a Megrendelőtől. Fizetési garancia lehet: pl. bankgarancia,  jelzálogjog, vételár letétbe helyezés. 

Fizetési késedelem esetén az Eladó jogában áll késedelmi kamatot számolni. 

A cégünk a termék tárolását csak a megrendelés teljes összegének kifizetése mellett vállalja. A ki nem  fizetett rendelésekért cégünk nem vállal felelősséget. Az Eladó telephelyén 30 napnál tovább tárolt  termékek esetén az Eladóval szemben nem érvényesíthető garanciális igény, ugyanis a tárolási  nyilatkozat alapján a terméket szükséges 30 napon belül beépíteni. 

7. Kivitelezés 

Az alábbi pont csupán a kivitelezéssel együtt történt vásárlásra vonatkozik.

Amennyiben az Vevő kivitelezéssel együtt rendeli meg kerítését, abban az esetben az árajánlatban  tételesen fel lesz sorolva, hogy a kivitelezés pontosan melyik munkafolyamatokra terjed ki. Az ajánlat  kiadásakor az árajánlaton fel lesz tüntetve, a várható kezdési időpont. Kezdési időpontot nem tudunk  napra pontosan megadni. Ennek számos oka van pl: eshet az eső, -5 fok alatt van a hőmérséklet. 

Kezdési időpont változása esetén az Eladó köteles tájékoztatni a Vevőt. 

Késedelem esetén a Betonzóna Kft nem kötelezhető késedelemből eredő károk megtérítésére,  valamint kötbér fizetésére. 

Kivitelezés esetén a Vevő köteles biztosítani a kivitelezéséhez szükséges megfelelő körülményeket és  beépítéshez szükséges segédanyagokat. Ezen tételekről az Eladónak pontos tájékoztatást kell  nyújtania a kivitelezést megelőzően. 

8. Garancia 

Az Eladó szavatolja, hogy az általa szállított áruk alkalmasak a rendeltetésszerű használatra és  megfelelnek a jogszabályban és a szerződésben meghatározott minőségi feltételeknek. 

Az eladó a termékeire 5 év garanciát, a kivitelezésre pedig 10 év garanciát vállal. 

A garancia a rendeltetésszerű tárolás és szakszerű kivitelezés mellett felhasznált termékekre  vonatkozik.. Minőségi kifogás alá́eső̋termékeket beépíteni nem szabad, azt teljes mennyiségében láthatóvá́és ellenőrizhetővé́kell tenni. A hibás termékek beépítésére visszavezethető̋ többletköltségek a gyártóra és forgalmazóra nem háríthatóak át. 

Amennyiben a termék tárolása nem fele meg a tárolási nyilatkozatban foglaltaknak, abban az esetben  a termék elveszíti garanciáját. Az első telefonos értesítést követően 3 hónapon belül a Vevő köteles a  terméket beépíteni. Ennek elmaradása a termék garanciájának elvesztését eredményezi. 

Azonnali garanciavesztést eredményez: 

· Szakszerűtlen szállítás 

· Szakszerűtlen tárolás 

· Szakszerűtlen pakolás 

· Szakszerűtlen beépítés 

· Szakszerűtlen felhasználás 

A garancia elvesztése az egész rendelésre vonatkozik. 

8. Reklamáció 

Sérült vagy minőségben kifogásolt termék észlelése esetén a Vevő köteles megjelölni a szállítólevélen,  átvételi lapon és/vagy CMR dokumentumon a kifogásolt termékeket. Ennek elmaradása esetén a  Vevő és mennyiségi és fizikai sérülésekből eredő reklamációt nem fogad el. Vevő mennyiségi és fizikai  sérülésekből eredő reklamációját (amennyiben az az a fent leírtaknak megfelelően dokumentálva lett)  a szállítástól számított 3 munkanapon belül köteles jelezni az Eladó felé. A 3 munkanap leteltét  követően a Vevő nem fogadja be ezen reklamációkat. 

A Vevő a kifogás tárgyát képező sérülésekről fényképes dokumentációját köteles csatolni a  reklamációhoz. Az Eladó a reklamációt követően köteles azt kivizsgálni, illetve amennyiben a kifogás 

jogos a keletkezett hiba elhárításáról, illetőleg a hibás termék cseréjéről és kiszállításról gondoskodni.  A reklamáció kezelésére a Vevőnek 15 munkanap áll rendelkezésére. 

A Vevő az átvételkor köteles a beérkező termékeket megvizsgálni. A Vevő a szállítólevél aláírásával  elfogadja, hogy a terméket hiánytalanul és hibamentesen átvette. Ezt követően az Eladónak nem áll  módjában fizikai sérülésekből valamint hiányból származó reklamációt elfogadni.  

A Vevő és az Eladó megegyezik abban, hogy hibás termék esetén az Eladó elsősorban kedvezmény  felajánlásával küszöböli ki a hibát. A Vevő a termék cseréjével csak akkor élhet, amennyiben a termék  műszakilag indokolhatóan nem beépíthető. Ellenkező esetben a vevő a termék árának a leszállításával  élhet. Amennyiben a termék műszakilag indokolhatóan nem beépíthető és ezért a termék cseréjére  kerül sor, a csere termék leszállításához szükséges többlet idő nem tekintendő az eredetileg  megállapodott szállítási határidőhöz viszonyított szállítási késedelemnek. 

A gyártási és anyaghibából származó reklamációk esetén a cseretermék újbóli beépítéséből származó  költségek az Eladót nem terhelik. 

Színbeli eltérés: Egyazon kivitelezéshez, de külön-külön megrendelt anyagok esetén színbeli, vagy  felületi eltérések előfordulhatnak, melyekért cégünk felelősséget nem vállal! Például a megrendelt  betonpanelhez további 2 táblát szeretne vásárolni pótlásként, abban az esetben a korábban vásárolt  és az új két tábla között árnyalatbeli eltérés lehet. Sajnos ezeket az eltéréseket mi sem tudjuk  megjósolni, teljesen véletlenszerű. Mivel ezen „probléma” az Eladó hatáskörén kívül esik, emiatt az  Eladó az ebből származó reklamációkat nem tudja befogadni. 

9. Elállás/ termék visszavásárlás 

Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy  üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek  az indokolás nélküli elállási joggal! 

A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések  részletes szabályairól 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási  jogát 

a) Áru adásvételére irányuló szerződés esetén 

aa) az Árunak, 

ab) több Áru adásvételekor, ha az egyes Áruk szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára  szolgáltatott Árunak, 

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától  számított határidőn belül gyakorolhatja, mely határidő 14 naptári nap. 

A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott  elállási jogát a szerződés megkötésének napja és az Áru átvételének napja közötti időszakban is  gyakorolja. 

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség  viselését. 

Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség  nem terheli.

Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a  fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében,  amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. 

Fontos kiemelni, hogy a fogyasztó ezen jogával csupán standard nem egyedi termékek esetén élhet.  Másik fontos kritérium az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén  érvényes az elállási jog. 

Raktárkészletről vásárolt termékek visszavételét hibátlan állapot esetén a vételár 80%-án tudjuk  megváltani, vásárlástól számított 3 napon belül. Ezen termékek telephelyünkre visszajuttatásának  költsége a vevőt terheli. Ezt az opció alkalmazandó személyes vásárlás valamint nem fogyasztó által  vásárolt termékekre. 

9. Vis major 

Vis major esetnek számítanak a természeti katasztrófák, háború, tűzvész, az Szállító üzemeire  kiterjedő sztrájk, ha ezek a jelen szerződés teljesítését lehetetlenné teszik, vagy ennek okán a  teljesítés lényeges érdek-/gazdasági sérelemmel jár. Az a fél, aki a vis major esetre kíván hivatkozni,  köteles a másik felet haladéktalanul, írásban értesíteni. A vis major esetet szükség esetén igazolni kell  az illetékes kereskedelmi vagy iparkamarának. Amennyiben a vis major eset meghaladja a 30 napot,  vagy ha kétség kívül előre megállapítható, hogy 30 napnál tovább fog tartani a szerződő felek  jogosultak minden kárigény nélkül a szerződéstől teljes egészében vagy részben elállni. 

10. Késedelem 

Az ajánlatban feltüntetett teljesítési időtől cégünk előzetes értesítés nélkül eltérhet. Késedelemből  károkért cégünk nem vállal felelősséget. 

11. Személyes adatok kezelése 

A jelen ügylet kapcsán tudomására jutott személyes adatokat az Eladó a mindenkori jogszabályi  előírásoknak megfelelően kezeli. A személyes adatok kezelésének szabályait az Adatkezelési  tájékoztató tartalmazza. A szerződéskötéssel a Vevő tudomásul veszi, hogy megismerte az  adatkezelési tájékoztató tartalmát és elfogadja azt. 

12. Egyéb rendelkezések 

Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott rendelkezésekre a magyar jogrend szabályai irányadóak, különös  tekintettel az alábbi jogszabályok rendelkezéseire: 

2013. évi V. törvény – a Polgári Törvénykönyvről (Ptk.); 

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet - fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól; 1997. évi CLV. törvény – a fogyasztóvédelemről (Fgytv.); 

2000. évi C. törvény – a számvitelről (Számv. tv.); 

2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs  társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (Eker. tv.); 

2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (Infotv.); 

2008. évi XLVIII. törvény – a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól  (Grt.).